Just In
Community
Forum
V
More
for The Really Bad Angst Collection!

2/16/2004 c5 I
YOU'RE A FUCKING GENIUS!
2/15/2004 c5 47Moo Straberry
lol, those were hi-larious. Good job.
2/13/2004 c5 3lostinthesupermarket
while the Goth and her friends played Monopoly
yet again, you've killed me with laughter.
2/13/2004 c2 lostinthesupermarket
*dies laughing*
2/12/2004 c5 1Corisu Li
XD You did it again! Hilarious! I especially loved the last stanza. Great work.
2/11/2004 c4 ami
i don't think i've ever laughed so much at a poem. good i love that ur makin fun of all that angst (which i'm a bit sick of cuz it makes me really sad) and you're so right, that's how it is it's just 'i lost my job, my my love, my ginger beer was stale ya da ya da ya da'
oh god i love you for this
ami
2/11/2004 c4 orangefreak33
That was horrible, good job
2/11/2004 c4 Corisu Li
"Knee deep in skin flakes."
O.O;
You're getting weird on meh...
Liked it anyway! ^^
2/10/2004 c3 Corisu Li
XD "Save me, pizza delivery man
From the truth of my existence" Funny! Please write more!
2/10/2004 c2 Corisu Li
^^ I have seen so many poems about this subject. It wasn't as hilarious as the first, but it was still very good!
2/10/2004 c1 Corisu Li
Hee! Nice parody!
_
"(oh no! This is almost getting eloquent! Better do something...)
AND THE BLOOD GUSHES FORTH"
XD Hilarious! Great job!
2/8/2004 c3 orangefreak33
Hehehe...That's hilarious. I liked the first one best, just because it seemed stupidest. (is stupidest a word...?) I'd say write more, but then you might get depressed writing all this crappy depressing poetry. And that would be bad.
2/7/2004 c1 Sara
That's actually very funny! XD... haha... i wish u would... i would read it!:-D
43 « Prev Page 1 .. 3

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service