Just In
Community
Forum
V
More
for Sebastian Bear Invisible Pervert

3/21/2008 c20 YES SEBXY
yes SEBXY!
3/20/2008 c20 OMG this story was amazing
YES SEBXY! lol. I've been following this story since the begining, im not a big reviewer...sry, but i ablsolutley loved this. So can't wait for the sequal.
3/20/2008 c20 aisya
wonderful ! it started off like cecilia ahern's if you could see me now, but the whole lowland thing, really good. :D good luck on the sequel ! cant waiit. :D love yah !
3/20/2008 c20 10cherrypiesizzle
Eh...I liked that, but somehow I feel unfulfilled, because Sebastian didn't really explain how he came to be human. Sure, the High Council drained him of invisibility, but HOW did he convince him? And how did they even figure out that was POSSIBLE? If they knew about this process before, then surely everyone of Eros would know (or at least a majority of the population).
3/20/2008 c20 aish
i loved your story. i've been reading it from the beginning. it got me teary when he left..and im so happy that everything worked out. =)

i cant wait to read your sequel. =)
3/19/2008 c20 5fireandicewaves
YES SEBXY!

i loved this story, honestly. You have a great imagination!
3/19/2008 c20 blume
You should get published. This is one of the most creative stories I've read in a long time. It was funny, sad, suspenseful, and had a happy ending. I didn't know how you were going to do it, but you did, and executed it perfectly at that. So thanks for a great read. Can't wait for the Lucian sequel!
3/19/2008 c20 3Crazy Talk
I lovehate you! You made me cry with this chapter! And now I'm grinning like a lunatic! Ugh. The sex scene is YOUR choice and your alone. It'll be wonderful no matter what.

My advice to you is to delete this story and repost it after having someone beta it. I would LOVE to do it. Because I keep spotting mistakes and such and they bug me. The story is so phenomenal that I hate to see human error interfere with it. My email address is if you are interested. (other stories JUST AS WELCOME!)
3/19/2008 c20 XxFallenxX
Er... maybe you could have a section where there is sebcks?

Like, 'sebcks here'

...[insert you know what here]

'sebcks finished'

and continue on.

so they have a choice in reading it if they want...

but...YAY!

they are together!

SO HAPPY!

Sequel with LUCIAN!

Lucian and...?

YOU HAVE TO TELL ME!

NOW!

=]
3/18/2008 c20 lily
the most amazing story i have ever read! thnx so much for writing this!
3/18/2008 c20 10Katatza
wow! seriously like wow! I must sound like a valley girl idiot but i really don't know how to express how much I adore your stories! SDWGM was my absolute favorite story ever on this site but now I'm not so sure because this little baby came along and it's a pretty tough tie. absolutely phenomenal gift you have! it made me laugh and cry and i can't wait for whatever else you're going to bring to the table! until then i hope to get my own solid story up soon in the next few days since i've been planning and brainstorming and planning some more for months! but once again your stories just make my day! keep up the amazing work!

p.s. sebxy or no sebxy..i don't mind :)
3/18/2008 c20 sarah
this story is so great! I almost cried at the end, it was really sad:( but then the ending was GREAT! lol
3/18/2008 c20 Queen of Absolutely Everything
YES SEBXY, PLEASE!

lol, I was really afraid to read this chapter for fear that I was gonna cry-and I nearly did! The chapter before this was depressing enough, and I wasn't sure if you were one of those terrible authors who ends things on a sad, 'real-life' note (which would've killed me, as I've become so attached to Seb!). Anyways, I really love this story, and have throroughly enjoyed reading it. And congrats on the SKoW award-you totally deserve it!
3/18/2008 c20 8Black Viper
OMG! I LOVE THIS SO INCREDIBLY MUCH! IT'S SO AWESOME!
3/18/2008 c20 TopazOwl
OMG. OMG. OMG. THE END! THE END!

No. Seriously. I am freaking out so much, my head might just explode. Words can hardly express how much I have loved reading this story, and looking out for new updates. I would freak when I found an email alert waiting in my inbox, and proceed to dance around the computer table. Magical, right? If this story is not published in the future, I think I will simply die of sadness. You are a wonderful writing, amazing, actually, and really look foreward to the sequal.

Until then!
1,395 « Prev Page 1 .. 25 32 33 34 35 36 37 38 45 .. Last Next »

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service