Just In
Community
Forum
V
More
for Wandering

10/31/2011 c1 a fan of urs
this is jusrandom..if ur the person i think u r then..yay i found u..if not..then im gonna feel kinda awkward
1/11/2008 c1 31Lurid Black
Sweet, love how as the poem progresses, the lines seem to get more intence, and then after it reaches a high point, it subsides, really well written, keep writing, so i'll keep reading!

~Lurid~
4/2/2007 c1 59radioactive stanica
Beautifully done! I love the way that you wrote this!

God Bless!

*TSP*
4/2/2007 c1 flies.like.decay
N00b. Lol, just kidding. So.. Welcome to FP or something. oOH. I should request that Josh Groban cd. Sorry. I am thinking music right now and it isn't helping you so... But it's your fault. Lol. Becuase it's never my fault. I wouldn't allow it. Yeah, so... The poemie was pretty good. I had to read it really fast because there was no punctuation, but that's okay. ..just kidding. I read it slow lIkE a TuRtLe. Screw punctuation. I hate it. mostly because I have a terrible history of too many commas and whatever, but I still hate it. DIE! Lol. I'm going to leave now.

Twitter . Help . Sign Up . Cookies . Privacy . Terms of Service